Suomen perheterapiayhdistyksen sääntömääräinen

SYYSKOKOUS PE 27.11. KLO 15.30

Zoom-sovelluksella.

Kokouksessa käsitellään säännöissä määrätyt asiat, mm. toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen vuodelle 2021 sekä johtokunnan jäsenten valitseminen erovuoroisten tilalle toimikaudelle 2021-22. Ilmoittaudu kokoukseen sähköpostitse anita.birstolin (at) perheterapiayhdistys.fi ma 23.11. mennessä!

Resources in Systemic Family Therapy and Supervision

Essential tools: Use of Language and Power Questions of Masculinity

27.11. klo 10-15.00 Zoomissa. Kouluttajana Dr. Ged Smith (UK).

Katso lisätietoja koulutukset-sivulta.

Syyskoulutuspäivät 26.-27.11.2020 muutos!

LifeStaging/Elisabet Wollsénin työpajaa ei ole mahdollista toteuttaa etänä, joten se siirretään toiseen ajankohtaan koronapandemian aiheuttamien varotoimien vuoksi. Uusi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Pohjoismainen perheterapiakongressi siirtyy vuodella eteenpäin.

Se järjestetään syksyllä 2021.

Lisätietoja: http://www.nc2020.dk

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Kelan tiedote kuntoutuksiin liittyen koskee kuntoutusta 1.6.2020 lähtien. 18.9.2020 päivitetty tiedote luettavissa Kelan verkkosivuilla.

Kuntoutuspsykoterapiaa ja vaativaa lääkinnällistä kuntoutusta voi toteuttaa kasvokkain tai etäyhteydellä. Lue lisää linkistä: